søndag den 11. marts 2012

Velkommen til udkantsdanmark

For cirka et og et halvt år siden ønskede jeg mig forandring. I mit arbejdsliv især. Og så blev jeg opsagt. (Ja og senere genansat, men det er en anden historie - om at ende fuldstændig samme sted som man kom fra)
Senest ønskede jeg mig lidt alenetid. Og her er jeg så. Helt alene på hotel. Ikke kun uden selskab, men også helt uden andre gæster. Og jeg har netop spist en 5-retters menu (lækker må jeg tilføje!) som eneste gæst i restauranten. De andre to var tjeneren og kokken.
Sært siger jeg bare.



3 kommentarer:

  1. Dine indlæg er på én gang enkle, lette, tunge og inspirerende. Måske fordi man er nogenlunde det samme sted i livet og har mange af de samme tanker og overvejelser..!
    Godt, du er tilbage.

    SvarSlet
  2. Ja jeg vil også sige det er dejligt du er tilbage. Har været inde på indeniudenfor mange gange i den forløbne tid for at se om du måske var kommet tilbage. og så er du lige her. Dejligt.

    SvarSlet
  3. Uh kommentarer!!!
    Helt ydmyg bliver jeg over at i læser med... Tak for jeres meget søde ord!
    Kh L

    SvarSlet