lørdag den 7. juli 2012

E.N.D.E.L.I.G.

Uuuuh længe ventede ferie er her. Endelig.
Den har vi ventet på. Med længsel. Alle mand vil jeg tro. Men i hvert fald mig.
Det har holdt lidt hårdt, og jeg kan ikke engang sige at vi nåede det. For to minutter i deadline blev deadline rykket ud i fremtiden. Pludselig havde vi ikke så travlt længere.
Det bliver man ikke nødvendigvis mindre stresset af skulle jeg hilse og sige. For så skulle projektet pludselig køres lidt i pit. Tilgengæld slap vi for den sidste dræbende spurt.
Det er vel godt nok, vil jeg tro.

Nu er det i hvert fald ferie, og jeg sluttede min uge med at hælde al min hjerne ud på en symfoni af huskelister. Så de næste 4 uger vil jeg blot mærke efter om det er en isdag eller en øldag.

God sommer derude!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar