mandag den 29. oktober 2012

Med hæs stemme og klovnenæse!

Så er det mandag igen!
Og det her bliver blogget direkte fra gymnastiksalen, hvor jeg idag har lusket mig til den lange, men nemmere fodboldtjans. Suk.

Weekenden var god! Jeg var ikke syg. Selvom jeg har tillagt mig en dybere og hæsere stemme i løbet af søndagen.
Bedst var... Det hele!
Roadtrip: Christianshavn - Ølstykke - Hammel - Holstebro - Vejle - Christianshavn.
Imellem destinationerne var der masser af mad, grin, omsorg, kærlighed, snak og damer!

I morgen fylder Svesken 4 år! Så ugen er fyldt med kager og cirkusfødselsdag. Og familiegæster og gaver!
Og almindelig arbejdsuge. Helt uden deltidssygemelding!




3 kommentarer:

  1. Kender godt til det at tage med til forvold, håndbold, svømning etc... Jeg ofrer mig (hmmmm)voldsomt hver lørdag, hvor jeg sidder 1 time og venter på den ældstes ballet-time. Gerne med god kaffe og en bog. Hvis jeg ikke havde den time lørdag ville jeg sgu aldrig få læst. Men det behøver jeg jo ikke sige til noget (noget=barnefaderen).

    Det der blogger-roadtrip har jeg nu læst om så mange steder. Hold fest - det lyder bare hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Ej - en gang stavefejl:

    forvold=fodbold
    noget=nogen

    SvarSlet
  3. Jep fodbold med 6 årig er et klart bedre mor-valg en gym med 4-årig! Til det sidste forventes forældredeltagelse :-(

    SvarSlet