tirsdag den 8. januar 2013

Kære Fay Weldon

Kære Fay Weldon. Kære Iselin C. Hermann. Kære Jeffrey Eugnides. Kære Katrine Sekjær og kære Kristen Bjørnkjær. Kære Britt Tippins. Kære Emma Hamberg. Kære Kristiane Hauer. Kære Karl Ove Knausgård.

Det er ikke med vilje.
Jeg ved godt i har ligget i den bunke, i den vindueskarm, i flere måneder nu.
Det er bare fordi jeg pludselig blev grebet af det der broderi. Og nu er jeg kommet til at starte på et lidt stort projekt. Og er blevet lidt afhængig i hænderne af det.
Jeg tænkte at jeg kunne nå jer i juleferien. Men hey, hvem tror jeg egentlig jeg narre, der var jo børn over det hele.

Og nu er jeg altså kommet til at købe sæson 5 af Madmen... Det må i undskylde. Vi må ses senere. Ikk?

I det mindste har jeg ikke meldt mig til netflix...

Med ærbødige og kærlige hilsner
Line

1 kommentar:

  1. Åh, hvor jeg kender det. Her er det strikning, der kom i vejen. Og lidt netflix.

    SvarSlet