mandag den 31. december 2012

Godt nytår derude!

2012 rinder ud.
Jeg sluttede 2011 med at gi den en skalle på på tegnestuen. Og startede 2012 i samme stil.
Jeg var på en rul. (Som man siger?) og jeg husker faktisk ikke så meget andet fra årets første måneder, end at jeg desperat forsøgte at arrangere enetid for mig selv.
Det lykkedes i marts, hvor jeg tog alene på weekend på dejlige Hotel Saxkøbing. Skøn mad og trist vejr. Og alenetid.
Så blev det forår. Tror jeg. Min hjerne kom på overarbejde. For eksempel skrev jeg det her indlæg i Juni - det kunne måske ha givet mig selv et hint om hvad vej det hele var ved at skride.
Juni var også den måned hvor vi forelskede os i et hus. Og var så tæt, så tæt på at købe, men alligevel ikke gjorde det. Blandt andet fordi jeg ikke kunne tage den beslutning.
Juli var all sommerferie, Bornholm, og glade dage.
August var skolestart for den 6 årige. Og en stresssygemelding til den dengang 38 årige.
Og så sad jeg der, i 6 uger, og kiggede ud af vinduet, og fandt ligeså langsomt tilbage til mig selv.
I december blev jeg glad igen.
Og nu, på kanten af året, er jeg mest af alt forventningsfuld. Jeg vil gøre mig umage med 2013 - det er planen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar