onsdag den 26. december 2012

Jul slut prut

Glædelig jul! Håber den har været det? Og stadig er det?
Min har været alletiders. Lidt hektisk i spurten, men i bund og grund glædelig.

Vi har fejret juleaften på Amager - 4 stop med metroen. Og igår havde vi hele familiemolevitten til julefrokost her.
To dage med gang i den, mad og gaver. Bygget op til i en lille måned... Det kunne ha været total kaos. Men jeg kan glæde mig selv med at vi har lavet de børn godt, og de var så skide søde og tålmodige. Det hektiske foregår inde i min hjerne...

Idag er mand og børn taget til julefrokost i Jylland.
Og jeg er blevet hjemme på sofaen. Hvor jeg skal jule med mig selv.
Det bliver en glædelig anden juledag!

Når jeg altså lige får sluppet den dårlige samvittighed og fornemmelsen af at pjække.... For jeg elsker jo det der familiejuleri, samtidig med at jeg kender min grænse. Og aldrig flasker juleplanlægningen sig fuldstændig så det passer lige præcis ind ens eget kram. Og hvor mærkeligt ville det ikke også være?

I år har jeg valgt rejseriet fra, til gengæld må jeg undværre at julen varer længe.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar